دانلود و خرید کتاب قانون عمل سیدعبدالرحیم حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون عمل اثر سیدعبدالرحیم حسینی

کتاب قانون عمل

معرفی کتاب قانون عمل

کتاب قانون عمل نوشته سید عبدالرحیم حسینی است. این کتاب رفتار انسان را در بعد اخلاقی بررسی می‌کند و سعی دارد او را به عنوان موجودی متفاوت از دیگر موجودات معرفی کند. کتاب قانون عمل یکی از کتاب‌های کاربردی نشر بین‌الملل است.

درباره کتاب قانون عمل

بی‌تردید بخش بزرگی و با اهمیت زندگی بشر را مراودات اجتماعی و حیات اخلاقی او شکل می‌دهد. اخلاق به عنوان مهم‌ترین معیار و شاخص هنجارها، شایستگی‌ها و قابلیت‌های فردی و اجتماعی به شمار می‌آید، که در داوری برای نیک و بدها معیار مسلمی دانسته می‌شود. در مکتب اسلام، نفس انسانی و اعضاء و جوارح و قوای نفسانی به‌عنوان محورهای اساسی تعلق احکام اخلاق از این حیث مورد توجه‌اند که انسان به‌عنوان اشراف مخلوقات به‌طور فطری و قهری در پی نیل به فضیلت و خیری است که به آن شوق فطری می‌ورزد و در آرزوی آن به سر می‌برد، تا بهره خود از کمال ممکن را در حق خود تمام نماید.

کتاب قانون عمل سعی دارد شرح دهد اخلاقیات تا چه حد در انسان متفاوت است. بسياری، نيک دريافته‌اند که در شناخت انسان و افعال او با گوهری مواجه‌اند که از جنس ساير پديده‌ها نيست و با کوشيش‌های علمی و تجربی متداول نمی‌‌توان آن را دريافت و اصطياد نمود، مگر اينکه چون بسياری از ظاهرگرايان و احساس محوران افراطی چهره از واقع واقعيت برتافته و ديده بر بسياری از حقايق انسانی و راز و رمزه‌ای او را فروبنديم و انسان را صرفاً موجودی پيچيده و اندکی متفاوت از حيوان بدانيم و اين جز نفی حقيقت انسان و قربانی کردن او نيست. دعوت به شناخت اين حقيقيت ملکوتی از اصلی‌ترين آموزه‌های بسياری از اديان و مکاتب فکری و اخلاق به شمار می‌آيد. 

شركت چاپ و نشر بين الملل وابسته به سازمان تبليغات اسلامی از ابتدای تاسيس آن در اوايل دهه شصت شروع به چاپ و انتشار آثار دینی کرد و علاوه بر چاپ آثاری به زبان‌های خارجی از نويسندگانی چون علامه طباطبايی، استاد مطهری، شهيد بهشتی و ديگر علمای معاصر و نيز چاپ قرآن كريم به زبان‌های انگليسي، روسی، چيني، كتابهای بسياری به زبان فارسی در موضوعات فقه و علوم قرآنی، فلسفه و كلام اسلامی، عرفان اسلامی، تاريخ اسلام، سيره و شرح زندگی معصومان، فرهنگ جامع سخنان امامان (ع) و ديگر موضوعات چاپ و منتشر كرده است. همچنين فروشگاه كتاب اين شركت به عنوان بزرگترين مركز عرضه و توزيع كتب دينی در تهران فعاليت دارد.

شرکت چاپ و نشر بین‌الملل توانسته است در دو دهه اخیر جایگاه خود را بین کتاب‌خوان‌های متدین پیدا کند و به عنوان یک نشر مرجع برای کتاب‌های مذهبی در راستای رستگاری و آگاهی مسلمانان انقلابی قدم بردارد.

خواندن کتاب قانون عمل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه اخلاق و علاقه‌مندان به فلسفه اخلاق پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۴۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۹۴۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان