دانلود و خرید کتاب راز رابطه‌ها؛ با خویشتن، جهان هستی، دیگران علی ناظم‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز رابطه‌ها؛ با خویشتن، جهان هستی، دیگران اثر علی ناظم‌پور

کتاب راز رابطه‌ها؛ با خویشتن، جهان هستی، دیگران

معرفی کتاب راز رابطه‌ها؛ با خویشتن، جهان هستی، دیگران

دکتر علی ناظم‌پور درکتاب «راز رابطه‌ها» از رابطه ما با خویشتن، جهان هستی و دیگران می‌گوید. او در این کتاب روش‌هایی نوین برای زندگی بهتر معرفی می‌کند. او عقیده دارد، ناتوانی ما در برقراری رابطه درست، پویا و خلاق با خود، خدا و هستی و دیگران دلیل اصلی تمامی ناآرامی‌ها، استرس‌ها و ناتوانی های ما است و اگر بتوانیم این رابطه‌ها را اصلاح کنیم تمام مشکلات زندگی‌مان حل خواهد شد. کتاب او ۴ فصل دارد. در فصل اول درباره رابطه با خویشتن می‌خوانید، فصل دوم به موضوع رابطه با جهان هستی می‌پردازد. در فصل سوم درباره رابطه با دیگران مطالبی آمونده آمده است و در انتها و در فصل چهارم کتاب درباره چگونگی برداشتن موانع از سر راه روابط و ارتقای رابطه‌هایمان می‌خوانیم. دکتر علی ناظم‌پور فارغ‌التحصیل رشتهٔ روان‌شناسی و علوم تربیتی از دانشگاه اصفهان است و در سال ۱۹۸۸ میلادی مدرک دکترای خود را از دانشگاه شمال تگزاس در امریکا دریافت کرده است و بعد از مدت‌ها تدریس در کالج‌های ایالتی و کار در مراکز درمانی و دولتی، مرکز روان‌درمانی خصوصی خود را در شهر دالاس، تأسیس کرد. وی در طول بیست سال گذشته صدها نفر را در زمینه‌های امور زناشویی، خانواده، روانی، عاطفی، موفقیت شخصی و ترک اعتیاد مورد معالجه و راه‌گشایی قرار داده است. دکتر ناظم‌پور برای اولین‌بار مؤسسهٔ مربی‌گری برای ارتقای هوش عاطفی (Emotional Intelligence) را در ایالت تگزاس راه‌اندازی کرد. دکتر ناظم‌پور دو گواهی‌نامه و مجوز رسمی و قانونی از ایالت تگزاس در امریکا برای تشخیص و درمان مسائل خانوادگی، امور روانی و ترک اعتیاد دارد و در حال حاضر کار روان‌درمانی و مربی‌گری خود را در دو مرکز در جنوب و شمال شهر دالاس تگزاس ادامه می‌دهد. وی در طول این مدت مقالات بی‌شماری در مجله‌های گوناگون به‌چاپ رسانده است. همچنین کتاب‌های ایشان باعنوان: قدرت شما در اختیار شما و راز موفقیت روابط زناشویی و تربیت فرزندان در سال ۱۳۸۷ با موفقیت چاپ شد و در دسترس عموم قرار گرفت.
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
نتیجهٔ یک مطالعه از طرف گروهی پزشک در یک روستا واقع در شرق آمریکا نشان می‌دهد میزان بیماری حملهٔ قلبی در بین افراد زیر ۶۵ سال بسیار پایین است. در قسمتی از این مطالعه آمده است که در بین اهالی این روستا مورد خودکشی، اعتیاد به الکل و مواد مخدر یا جرم و جنایت دیده نشده و علل اصلی مرگ‌ومیر در بین افراد این روستا کهولت سن تشخیص داده شده است. بعد از سال‌ها بررسی و تحقیق مشخص شد عواملی همچون تغذیه، ورزش، ژنتیک یا محیط زیست اثر عمده‌ای روی سلامت این افراد نداشته است. پزشکان با تعجب متوجه شدند عامل تعیین‌کننده در سلامت و طول عمر افراد این روستا، ارتباطات نزدیک، مداوم، عاطفی و گردهمایی افراد خانواده بوده است. افراد این روستا به برقراری و حفظ ارتباطات، تعهد و وفاداری در محیط خانواده و محله اهمیت خاص می‌دادند.
mojtaba mehravar
کلام ما نمایانگر شخصیت صادق و شفافیت فکری ما است.
mojtaba mehravar
زمانی که همگونی بین حرف‌ها و اعمال ما در زندگی روزمره وجود ندارد یا ارزش‌های رؤیایی ما با ارزش‌های عملی‌مان مطابق نیست، آرامش درون مهیا نمی‌شود.
Dexter
شروع ناهنجاری‌های روانی و فکری ما به‌دلیل عدم قدرت سازگاری و حل معضلات عاطفی در روابط با دیگران است.
mojtaba mehravar

حجم

۲۶۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

حجم

۲۶۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان