دانلود و خرید کتاب گفتار ۲ افشین فرهانچی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب گفتار ۲

کتاب گفتار ۲ به‌قلم افشین فرهانچی و زهره رحیمی را انتشارات حزب اراده ملت ایران منتشر کرده است. این کتاب به تشریح و توضیح بیانیه‌ها و مواضع حزب ارادهٔ ملت ایران از سال ۱۳۹۸ تا پایان سال ۱۴۰۱ می‌پردازد.

درباره کتاب گفتار ۲

مجموعهٔ حاضر متشکل از بیانیه‌ها و اطلاعیه‌های حزب ارادهٔ ملت ایران (حاما) می‌باشد که از فروردین ماه سال ۱۳۹۸ تا انتهای سال ۱۴۰۱ منتشر شده است. در کنار بیانیه‌های رسمی حزب بیانیه‌هایی که از زیرمجموعه‌های حزبی نظیر دفتر سیاسی، دفتر حقوقی و کمیته‌ها نیز در این بازهٔ زمانی صادر شده آمده است و می‌تواند در کنار ارزش تاریخی از پیشینهٔ فعالیت این حزب، راهنمایی برای فعالان حزبی در سراسر کشور باشد.

خواندن کتاب گفتار ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث حوزه‌های مختلف علوم انسانی و تاریخچهٔ فعالیت‌های حزبی از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب گفتار ۲

«بیانیه به مناسبت نوروز و شعار سال جدید - ۳ فروردین ۱۳۹۸

شناسنامه

نهاد صادرکنندهٔ بیانیهٔ حزب ارادهٔ ملت ایران

تاریخ صدور: ۳ فروردین ۱۳۹۸

رسانهٔ منتشرکننده: خبرگزاری فارس (۱۳۹۸٫۰۱٫۰۴) به مناسبت آغاز سال جدید شمسی و اعلام شعار رونق تولید به‌عنوان شعار سال از طرف مقام رهبری

تیتر: توجه به تولید شاه‌کلید حل مشکلات کشور است.

تا پیش از سال ۱۳۷۸ در آستانهٔ سال نو شمسی رهبر جمهوری اسلامی ایران در تبریک نوروزی خود بر یک محور یا موضوع ویژه تأکید می‌کردند. از آن سال به بعد با هدف جلب توجه به یک مسئله یا محور ویژه هر سال نام‌گذاری شد و به شکل یک سنت همه ساله در پیام نوروزی رهبر تکرار گردید. انتخاب این نام‌ها برگرفته از مسائل و شاخص‌های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی است و مخاطب اصلی این تأکیدات و نام‌گذاری‌ها بیش از هر کسی دولت‌ها بوده‌اند. تا پیش از سال ۱۳۷۸ مجموعه تأکیدات رهبری در پیام‌های نوروزی مفاهیمی چون تحول درونی و اصلاح امور صبح روشنی تحکیم معنویت، عدالت اجتماعی، صرفه‌جویی، وجدان کاری، انضباط اجتماعی، انضباط اقتصادی، ضرورت پرهیز از اسراف و حفظ ثروت و منابع عمومی کشور معنویات و فضایل صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف،قناعت و پایداری بر مواضع اسلامی و انقلابی بود. سنت نام‌گذاری سال‌ها از ۷۸ اما با نام «سال» امام خمینی به‌دلیل همزمانی آن با یکصدمین سال تولد روح‌الله خمینی صورت گرفت و سال پس از آن نیز سال امام علی نام گرفت. علی‌رغم تأکید ریاست جمهوری وقت، محمد خاتمی بر موضوع گفت‌وگوی تمدن‌ها سال ۱۳۸۰ سال اقتدار ملی و اشتغال‌آفرینی نامیده شد. عزت و افتخار حسینی، خدمت‌گزاری، پاسخگویی، همبستگی ملی و مشارکت از دیگر اسامی سال‌ها تا ۱۳۸۵ بود. سال ۸۵ سال پیامبر اعظم نامیده شد که طی آن محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت ایران نامه‌های خود به سران کشورهای جهان در این سال را با تداعی این نام‌گذاری و به پیروی از پیامبر اسلام نگاشت و ارسال نمود. سال‌های پس از آن سال اتحاد ملی انسجام اسلامی نوآوری و شکوفایی اصلاح الگوی مصرف و سال ۱۳۸۹ سال همت مضاعف کار مضاعف نامیده شد. سال ۱۳۹۰؛ سال جهاد اقتصادی و به ترتیب پس از آن سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایهٔ ایرانی، حماسه، سیاسی و اقتصادی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، دولت و ملت همدلی و همزبانی، اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال حمایت از کالای ایرانی نیز مجموعه اسامی بود که برای سال‌های شمسی تا پیش از سال ۱۳۹۸ از سوی رهبری انتخاب گردید.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۹۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۴۹۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان