دانلود و خرید کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم؟ لیل لوندز ترجمه محمد اسدی نسب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم؟ اثر لیل لوندز

کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم؟

معرفی کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم؟

کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم؟ نوشتهٔ لیل لوندز و ترجمهٔ محمد اسدی نسب است. انتشارات ارمغان گیلار این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی ۹۲ راهکار کوچک برای موفقیت بزرگ در روابط است.

درباره کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم؟

کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم؟ در حوزه‌ خودیاری و روانشناسی است و لیل لوندز کارشناس علوم ارتباطات انسانی آن را نوشته است. لوندز راهکارهایی را ارائه می‌کند که باعث می‌شود بتوانید به یک فرد خوش‌صحبت و مورد توجه دیگران تبدیل شوید. شاید شما هم با افرادی برخورد داشته‌اید که بسیار مورد توجه و احترام قرار می‌گیرند و کاریزمای بالایی دارند. آن‌هایی که در جلسات کاری یا گردهمایی‌ها با اعتماد به نفس بالایی صحبت می‌کنند و می‌توانند مشاغل دلخواه خود را به‌دست بیاورند و بهترین دوستان و همسران را داشته باشند. بسیاری از این افراد باهوش‌تر از دیگران نیستند و مدرک تحصیلی بالایی ندارند ولی چه معجزه‌ای باعث می‌شود که تا این حد موفق باشند و کاریزما داشته باشند؟ لیل لوندز در کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنید ۹۲ راهکار موثر برای برقراری ارتباط مؤثر و صمیمانه با دیگران را به شما آموزش می‌دهد.

لیل لوندز کارشناس علوم ارتباطات انسانی است و سمینارهای زیادی در این زمینه برگزار کرده است. او در حرفهٔ خود به افراد بسیاری آموزش داده است تا چگونه ارتباط ثمربخشی داشته باشند. همچنین کتاب‌هایی را دربارهٔ ارتباطات انسانی در زمینه‌های مختلف به چاپ رسانده است. لوندز در این کتاب تنها به تجربیات خود بسنده نکرده است. او سعی کرده تا روابط و مکالمات افراد موفق و محبوب دنیا از جمله رهبران مشهور را با خانواده و دوستان و همکارانشان را تجزیه و تحلیل کند و در نهایت یک الگوی ساده و جامع از آن پیدا کند. او صدها تحقیق و کتاب‌ مطالعه کرده تا راه‌کارهایی ساده و عملی در این زمینه در کتاب خود جمع‌آوری کند.

خواندن کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران توسعه فردی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان