دانلود و خرید کتاب ویرگول، با ۵ فصل تمرین، کتاب خود را بنویسید ریحانه (فاطمه) زاهدی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ویرگول، با ۵ فصل تمرین، کتاب خود را بنویسید اثر ریحانه (فاطمه) زاهدی پور

کتاب ویرگول، با ۵ فصل تمرین، کتاب خود را بنویسید

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ویرگول، با ۵ فصل تمرین، کتاب خود را بنویسید

کتاب ویرگول، با ۵ فصل تمرین، کتاب خود را بنویسید نوشتهٔ ریحانه (فاطمه) زاهدی پور است. انتشارات خط آخر این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب ویرگول، با ۵ فصل تمرین، کتاب خود را بنویسید

کتاب ویرگول، با ۵ فصل تمرین، کتاب خود را بنویسید راهنمایی کاربردی برای آشنایی با شیوه‌های گوناگون نوشتن و نویسندگی و همین‌طور تمرین‌های نگارش خلاق است. با انجام درست تمرین‌های ساده و کاربردی این کتاب تا حدی رمز و رازهای نویسندگی را می‌آموزید و باعث می‌شود که جدی‌تر بنویسید.

خواندن کتاب ویرگول، با ۵ فصل تمرین، کتاب خود را بنویسید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران نگارش و نویسندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ویرگول، با ۵ فصل تمرین، کتاب خود را بنویسید

«بدون تمرین نمی‌شود نویسنده شد؛ خیال‌تان را راحت کنم. تمام کتاب‌های دنیا را هم بخوانیم. تمام آموزش‌های نویسنده شدن را ببینیم، اگر خودمان دست به‌قلم نشویم و تمرین نوشتن نکنیم، نمی‌توانیم به یک نویسنده حرفه‌ای تبدیل شویم. نویسنده شدن را نمی‌شود آموزش داد. ما در این کتاب تکنیک‌های نویسندگی را در قالب تمرین‌ها و آموزش‌هایی ارائه می‌کنیم، اما اینکه مدرسه‌ و کلاسی وجود داشته باشد که بعد از گذراندن آن بتوانید به‌خودتان بگویید نویسنده، نشدنی است.

معمولا بیشتر کسانی که می‌نویسند اگر بخواهند نوشتن را به دیگران بیاموزند و آن‌ها را تشویق به این‌کار کنند، تمرین‌هایی را به آن‌ها پیشنهاد می‌کنند. در این کتاب سعی کرده‌ام که تعدادی از این تمرین‌ها را برایتان ذکر کنم. پس خواندن کتاب ویرگول و انجام مرحله به مرحله تمرین‌های این کتاب برای شمایی که در حال توسعه مهارت نوشتن خود هستید مفید خواهد بود.

همه‌ی ما به کمی عشق در زندگی احتیاج داریم. کتاب‌ها، می‌توانند دستان ما را بگیرند و جذاب ‌ترین تصاویر عاشقانه‌ی جهان را نشانمان دهند».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۱ صفحه

حجم

۶۶۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۱ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان