دانلود و خرید کتاب فکر برتر (جلد دوم) سیف الله افروخته
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فکر برتر (جلد دوم) اثر سیف الله افروخته

کتاب فکر برتر (جلد دوم)

معرفی کتاب فکر برتر (جلد دوم)

کتاب فکر برتر (جلد دوم) نوشتهٔ سیف الله افروخته است. انتشارات مانیان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر ۶۵۵ نکتهٔ طلایی برای داشتن زندگی موفق و ذهن آسوده را در برگرفته است.

درباره کتاب فکر برتر (جلد دوم)

تجربه ثابت کرده کسانی که اندیشۀ برتر دارند، به خود اجازه نمی‌دهند مشکلاتی داشته باشند. یعنی قبل از آنکه مشکلی به سمت آنها حرکت کند آن مشکل را پیشاپیش حل کرده‌اند؛ بنابراین در این راستا زمانی می‌توانیم به تعالی فکری برسیم که فهمیده باشیم، اگر کسی به فکر ما نیست، خودمان باید به فکر خودمان باشیم. فرض بر این است که کسی نمی‌خواهد برای ما کاری انجام بدهد؛ چرا خودمان کاری انجام ندهیم؟

چرا از دنیای اهریمنی بیرون نیایم و روشنایی را لمس نکنیم، باید در نظر داشته باشیم بدترین کار این است که هر کدام از ما در گوشه‌ای ساکت بنشینیم و انتظار داشته باشیم دیگران برای ما کاری انجام بدهند. باید باور داشته باشیم که وقتی بر مشکلات فائق می‌آییم که از حاضر طلبی دست‌برداریم و خودمان برای خودمان کاری انجام بدهیم. محتویات این کتاب به ما یادآوری می‌کند، هیچ آدمی ضعیف نیست مگر آنکه خودش را آدم ضعیفی بداند. باید باورداشت چگونه با اندیشه‌های متفاوت و منطقی می‌توان به اوج پیروزی رسید؛ برای رسیدن به قلۀ موفقیت باید سختی‌ها را تحمل کرد. باید پذیرفت، در دنیا هیچ‌کس با راحت‌طلبی بجایی نرسیده است باید فکر کرد، باید حرکت کرد تا موفق شد و در آن‌وقت با آسودگی خاطر زندگی را گذرانید.

خواندن کتاب فکر برتر (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فکر برتر (جلد دوم)

«-بدون شک و تردید مردم جهان تا حالا فهمیدند بیماری کرونا چیست؟ به‌خصوص اینجانب تجربه این بیماری را داشته‌ام؛ بنابراین وقتی‌که مردم فهمیدند بیماری کرونا چیست و زندگی انسان‌ها وابسته به هم است دیگر تعیین مرز بین آنها معنی ندارد. باید مرزها را برداشت و دنیا یک کشور شود، انسان‌ها باهم در صلح و ثبات زندگی کنند.

- در زندگی حیله‌گران همیشه یک‌قدم از مردم عادی جلوتر هستند برای‌آنکه آن‌ها را بشناسید و روزی مقلوبشان نشوید باید هوش و شعور خود را روزبه‌روز بالاتر ببرید، ناگفته نماند هوش و شعور فقط با مطالعه کتاب‌ها به دست می‌آید، بنابراین باید کتاب‌خوان شد.

- من در دوران جوانی فکر می‌کردم برای آبادانی کشور، مدیریت لایق، ترقی‌خواه و باوجدان می‌خواهد بعد فهمیدم ملت متحد و باشعور می‌خواهد، اگر ملتی شعور نداشته باشد برای آبادانی کشور هیچ‌کس نمی‌تواند کاری انجام دهد.

- نتیجه‌گیری از هر گفتگو در آخر گفتگو است. فکر کنید در جهان چند میلیون آدم متعصب وجود دارد و تعصب چه نقشی در زندگی آنها دارد؟

تعصب موجب می‌شود در هر موضوع اساسی زود قضاوت کنیم مثال: در نظر بگیرید شما همین‌که داستان را خواندید نتیجه‌گیری کنید که آخر داستان چه می‌شود. این طرز تفکر بسیار بد است و کسی با این طرز تفکر به مقصد نمی‌رسد باید پذیرفت نتیجه‌گیری هر داستان در آخر داستان مشخص می‌شود؛ بنابراین باید عادت کنیم قضاوت‌های ما در پایان آن باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان