دانلود و خرید کتاب تاریخ پرچم ایران نصرت الله بختورتاش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاریخ پرچم ایران اثر نصرت الله بختورتاش

کتاب تاریخ پرچم ایران

معرفی کتاب تاریخ پرچم ایران

کتاب تاریخ پرچم ایران حاصل پژوهش و نوشتهٔ نصرت الله بختورتاش است. انتشارات بهجت این کتاب تاریخی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تاریخ پرچم ایران

کتاب تاریخ پرچم ایران به درفش ایران از باستان تا امروز پرداخته است. این کتاب، بررسی این شیء ارزشمند در همه‌جای جهان را از دوران ایران باستان و روزگار هخامنشیان آغاز کرده و با گذر از روزگار اشکانیان و ساسانیانْ موضوع را به انگیزهٔ گزینش نقش‌های گوناگون، پرچم ایران در دوران طاهریان، سامانیان، دیلمیان و زیاریان تا دوران غزنویان و زندیان و صفویان و قاجار کشانده است. کتاب حاضر، بررسی درفش ایران را در دوران قاجار، مشروطیت و تا پایان عصر قاجاریه ادامه داده و مطالب خود را با پرچم این کشور در دوران حکومت پهلوی و سپس حکومت جمهوری اسلامی به پایان رسانده است. 

خواندن کتاب تاریخ پرچم ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد پرچم ایران و روند دگرگونی آن پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تاریخ پرچم ایران

«اگر بنا به‌آنچه نوشته‌اند بیوراسب «دهاک - ضحاک» را بیگانه و تازی بدانیم، پس باید گفت چرم پاره‌ای را که نخست کاوه برای واژگون ساختن پادشاهی یک فروانروای خودکامه و انیرانی در آسمان ایران به‌جنبش درآورد، سرانجام با گذشت سالهای سرفرازی که شمار این سالها بر ما روشن نیست، به‌دست تازیانی که با فرهنگ دیگرگونه‌ای آشنا شده و نیرو یافته بودند افتاد و گوهرهایش میان آنان پخش گردید و بدینگونه کسانی که پس از گشودن تیسفون کافور را از نمک بازنمی‌شناختند به‌نوایی رسیدند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۵۸۳ صفحه

حجم

۴۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۵۸۳ صفحه

قیمت:
۱۶۵,۰۰۰
تومان