دانلود و خرید کتاب پرونده های مختومه (پرونده اول، به دنبال مجرم) لارن مگزینر ترجمه راضیه خشنود
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرونده های مختومه (پرونده اول، به دنبال مجرم) اثر لارن مگزینر

کتاب پرونده های مختومه (پرونده اول، به دنبال مجرم)

معرفی کتاب پرونده های مختومه (پرونده اول، به دنبال مجرم)

کتاب پرونده های مختومه (پرونده اول، به دنبال مجرم) نوشتهٔ لارن مگزینر و ترجمهٔ راضیه خشنود است و انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده است. این کتابْ داستان کارآگاه باهوش و جالبی به نام کارلوس سرانو است. پروندهٔ اول به دنبال مجرم نام دارد.

درباره کتاب پرونده های مختومه

مادر کارلوس سرانو، صبح روز تحقیقات مهمی که بناست دفتر کارآگاهی‌اش را از خطر ورشکستگی نجات دهد، به آنفولانزای سختی دچار می‌شود. اما دفتر کارآگاهی لاس‌پیستاس باید هرطورشده این پرونده را حل کند، وگرنه کارش ساخته است. اینجاست که کارلوس پا به میدان می‌گذارد تا با کمک برادرش و دوستش پرونده‌ٔ میلیونری را که به مرگ تهدید شده، حل کند. اما این پرونده پیچیده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد.

در این داستان تعاملی طنز، ماجراجویانه و پر از معما، شما انتخاب می‌کنید که با کدام مظنون حرف بزنید، چه سؤالاتی بپرسید و کدام سرنخ را دنبال کنید. آیا می‌توانید به کارلوس و دوستانش کمک کنید فرستنده‌ٔ پیام‌های تهدیدآمیز و گنج گم‌شده را پیدا کنند و دفتر کارآگاهی لاس‌پیستاس را نجات دهند؟

خواندن کتاب پرونده های مختومه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پرونده های مختومه

«دررررررررررررررررررر! درررررررررررررررررر!

ساعت شماطه‌دار مامان برای بار دوم زنگ می‌زند و صدایش از دیوار اتاقم می‌گذرد.

غلت می‌زنم و ناله می‌کنم: «وااای!» عرق از سر و رویم می‌چکد. این تابستان هر روز صبح خیس عرق از خواب بیدار شده‌ام. دیگر وسعمان نمی‌ٰرسد کولر را روشن کنیم. اوایل جولای است و پنکه جواب نمی‌دهد.

درررررررر!

به دیوار مشت می‌زنم. «مامان! اون ساعت رو خفه کن!»

بعد از تخت غلت می‌خورم پایین و پاکشان می‌روم دست‌شویی. امروز دهانم واقعا بوی گند می‌دهد، دندان‌هایم را می‌سابم. دیشب یادم رفت مسواک بزنم. راستش از قصد نزدم. چون طعم خمیردندان افتضاح است.»



نظرات کاربران

NILA
۱۴۰۳/۰۱/۲۵

هیچکس به این موضوع اشاره نکرد که این یک جور گیم بوکه،نه کتاب! علاوه بر داستانی که داره،ما کارگاه پرونده‌ایم و خودمون تصمیم میگیریم چجوری مجرم رو شناسایی کنیم،که یا می بازیم یا پرونده رو حل میکنیم.برای مثال تو صفحه ۱۷۵

- بیشتر
کاربر 5458110
۱۴۰۱/۱۱/۲۹

به نظرم عالی بود و. لی خیلی یکم ادم توش گم میشد و. من کتاب رو از طاقچه نخریدم

Parimah
۱۴۰۲/۰۴/۰۶

متن قوی و گیرایی داشت 😍👌 پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش ... 💛

کاربر 8580746
۱۴۰۳/۰۲/۰۳

سلام این کتابو دوست من داشت و من ازش امانت گرفتم کتاب خیلی جالب بود چرا اینکه وقتی می‌خواستم دنبال صفحاتش بگردم باید معما حل می‌کردم تا اون صفحه رو پیدا کنم خیلی به ماجراجویی آدمو می‌کشون ولی من از

- بیشتر
گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۶/۱۶

مادر کارلوس ، مهم ترین صبح زندگیش که باید دفتر کاراگاهی خود را از ورشکستگی نجات دهد ، دچار انفولانزا ی سختی میشه و پرونده ی بزرگ و پیچیده رو خطر بزرگی تهدید میکنه . کارلوس وارد میدان میشه و

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۰ صفحه

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۰ صفحه

قیمت:
۸۶,۰۰۰
تومان