دانلود و خرید کتاب شیطان پرستی حمیدرضا مظاهری سیف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شیطان پرستی

کتاب شیطان پرستی نوشتهٔ حمیدرضا مظاهری سیف است. انتشارات پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی پرسش‌ها و پاسخ‌های دانش‌آموزی است.

درباره کتاب شیطان پرستی

کتاب شیطان پرستی ابتدا درمورد چیستی شیطان‌پرستی توضیح داده و درمورد اینکه چگونه به‌وجود آمده، گفته است. این کتاب همچنین درمورد نمادهای شیطان‌پرستی و معنی آن‌ها، شیطان‌پرستی به‌عنوان پدیده‌ای انحرافی، علت‌های گرایش به شیطان‌پرستی، ارتباط موسیقی متال و شیطان‌پرستی، راه جلوگیری از نفوذ شیطان‌پرستی در میان جوانان و کیستی مرتد سخن گفته است.

شیطان‌پرستی مجموعه تصوراتی است که شـیطان را دشمن انسان و سرچشمهٔ بدی در جهان نمی‌داند؛ بلکه سعی می‌کند چشم‌انداز مثبتی را به‌سوی شیطان بگشاید و او را مفید، لذت‌بخش و به‌نوعی دوست انسان معرفی کند.

خواندن کتاب شیطان پرستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون شیطان‌پرستی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب شیطان پرستی

«شیطان‌پرستی اول روی ظاهر فرد اثر می‌گذارد و پیش از اینکه اندیشه‌ها و ایده‌های خود را در فرد نهادینه سازد، نمادهایش را عرضه می‌کند. این شیوه بسیار هوشمندانه به‌کار می‌رود. وقتی نمادهای یک ایده در زندگی، ظاهر و هویت مردم نفوذ کرد، می‌توان گفت که افکار آن‌ها در دست صاحبان آن نمادهاست و انتقال معانی این نمادها و ایدئولوژی پشت آن‌ها دیگر زحمت زیادی ندارد. امروز شیطان‌پرستی در حال انتقال و توسعه نمادهـا در کشور ماست و بعد از این مرحله، انتقال و توسعه فلسفه و ایدئولوژی شیطان‌پرستی کار دشواری نخواهد بود.

نظرات کاربران

Ali Azizzadeh
۱۴۰۲/۱۲/۰۵

کلی بگم هدفش آگاه سازی مردم به ویژه افراد کم سن و سال هست مثل جوانان ✅ توی دو ساعت میتونی تمومش کنی 🤩 ولی واقعا غلط املایی هایی داره که تعجب آوره 😳 با تشکر از عوامل طاقچه و ناشر همچین کتاب

- بیشتر
majhool133
۱۴۰۳/۰۲/۱۳

خلاصه ‌ای از تاریخچه و ابعاد شیطان پرستی بود. اگه اطلاعاتی در این مورد ندارید ارزش خوندن داره !

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۷۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۸۷۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان