دانلود و خرید کتاب اصول مدیریت تداوم کسب و کار وی نینگ زچاریا وانگ ترجمه احسان سقایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول مدیریت تداوم کسب و کار اثر وی نینگ زچاریا وانگ

کتاب اصول مدیریت تداوم کسب و کار

معرفی کتاب اصول مدیریت تداوم کسب و کار

کتاب اصول مدیریت تداوم کسب و کار نوشته وی نینگ زچاریا وانگ و ژیانپینگ شی با ترجمه احسان سقایی و آیدا شفقت در انتشارات برآیند به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب اصول مدیریت تداوم کسب و کار

مدیریت تداوم کسب و کار (BCM) از لحاظ اهمیت و ارزش فعالیت‎‌های سازمانی همچنان در حال رشد است. این موضوع با انتشار استاندارد بین المللی BCM:ISO22301 (امنیت اجتماعی- سیستم‎های مدیریت تداوم کسب و کار- الزامات) که نشان دهنده شناخت موضوع در ایجاد موفقیت شرکت‌ها و بهینه‌‎سازی در دسترس بودن خدمات آنها است، مشهود است. بعلاوه، امروزه فعالان در حوزه مدیریت تداوم کسب و کار از طیف گسترده‌‎ای از مشاوران در حوزه‌‎های مدیریت، تضمین اطلاعات، بیمه و ریسک، کیفیت و انطباق و به طور شگفت‎‌آوری هنر و تاریخ است، که قطعاً منجر به ورود افکار بدیع در حرفه شما خواهد شد. این تنوع مخاطبان را شاید بتوان در شاخص‎‌های مشهود دیسیپلین در قرن ۲۱ مشاهده نمود.

این کتاب با ارائه جزئیات از نمونه‎‌های واقعی و بر اساس رویکردهای نویسنده با توجه به تجربیات شخصی، سعی در پرکردن این شکاف را دارد. این کتاب برای هر دو دسته افراد جدید و یا آدم‌هایی که تجربه کار کردن در حوزه تداوم کسب و کار را دارند و مسئول اجرای سیستم مدیریت تداوم کسب و کار (BCMS) در سازمان‌‎ها هستند، مفید است.

در این کتاب مفاهیم اساسی در خصوص فعالیت‎‌های اصلی سازمان در زمینه سیستم مدیریت تداوم کسب و کار (BCMS) و این‌که چطور هر مرحله از سیستم مدیریت با مرحله دیگر مرتبط است را تشریح می‎‌کند. مسائل مختلف که در هر کدام از مراحل چرخه حیات سیستم مدیریت تداوم کسب و کار (BCMS) باید به آن پرداخته شود نیز بررسی خواهد شد.

طیف گسترده‌‎ای از موضوعات مرتبط و به هم پیوسته برای فعالان حوزه تداوم کسب و کار در این کتاب معرفی می‌‎شود تا بتوانند دانش خود را افزایش دهند و همچنین چالش‎‌های سازمانی را نیز بررسی نماید. نقطه قوت اصلی این کتاب این است که تکنیک‎‌های اثبات شده را ارائه می‌‎دهد و نشان می‎‌دهد که چگونه ممکن است آنها متناسب با هر کدام از نیازها و الزامات سازگار شوند. به طور خاص، روش‎‌های ارزیابی آسان جهت ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت تداوم کسب و کار (BCMS)ارائه می‌‎شود. نحوه استقرار یک سیستم کنترل مؤثر BCMS نیز شرح داده خواهد شد.

 خواندن کتاب اصول مدیریت تداوم کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 کاسبان و مدیران کسب‌وپکارها مخاطبان این کتاب‌اند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه