دانلود و خرید کتاب روابط فرازناشویی در نظام کیفری ایران، مصر و مالزی لیلا مفصلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روابط فرازناشویی در نظام کیفری ایران، مصر و مالزی اثر لیلا مفصلی

کتاب روابط فرازناشویی در نظام کیفری ایران، مصر و مالزی

معرفی کتاب روابط فرازناشویی در نظام کیفری ایران، مصر و مالزی

کتاب روابط فرازناشویی در نظام کیفری ایران، مصر و مالزی نوشتة لیلا مفصلی است. این کتاب بیشتر از هر موضوع دیگری به موضوع خیانت و دلایل آن پرداخته است. این کتاب 3 کشور ایران، مصر و مالزی را با هم مقایسه می‌کند و باعث می‌شود تا دید بازتری نسبت به موضوعات زناشویی داشته باشیم.

درباره کتاب روابط فرازناشویی در نظام کیفری ایران، مصر و مالزی

کتاب روابط فرازناشویی در نظام کیفری ایران، مصر و مالزی درمورد روابط فرازناشویی یا خیانت به همسر طی چند سال اخیر صحبت کرده که به یکی از معضلات اجتماعی تبدیل شده است. وقتی صحبت از این نوع ارتباط می‌شود منظور رابطه پنهانی است که یک فرد متأهل با فرد دیگری که همسرش نیست، برقرارمی کند. پدیدة غیراخلاقی و غیرشرعی که مفهوم آن تخطی از پیمان بین زوجین در مورد انحصار مسائل عاطفی و جنسی است. معضلی که در اغلب موارد مخفی مانده و گاهی افشای ناخواستة آن سبب فروپاشی نظام خانواده و یا وقوع یک جنایت می‌شود. روابط فرا زناشویی معمولاً با دو شاخص که می‌تواند هم‌زمان یا به‌تنهایی وجود داشته باشند، شناسایی می‌گردد؛ اول شاخص عاطفی که شامل ابراز علاقه به فردی غیر از همسر است و دوم شاخص جسمانی که شامل رابطه جنسی با فردی غیر از شریک زندگی می‌باشد.

یکی از مسائل مهم در روابط فرا زناشویی، وقت و زمانی است که با دیگری سپری می‌شود که به تناسب در تضعیف صمیمیت رابطه با همسر سهم بازی می‌کند.

خواندن کتاب روابط فرازناشویی در نظام کیفری ایران، مصر و مالزی را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب روابط فرازناشویی در نظام کیفری ایران، مصر و مالزی برای پژوهشگرانی که می‌خواهند درمورد روابط زناشویی در چند کشور مختلف تحقیق کنند مناسب است.

بخش‌هایی از کتاب روابط فرازناشویی در نظام کیفری ایران، مصر و مالزی

نکاح عقد زناشویی بستن، زناشویی کردن، زناشویی امتزاج طبایع است بعضی با بعضی که موجب پدید آمدن موالید می‌گردد. اما به معنای عقد نکاح مجازاً به‌کاررفته است. وطی و جماع اصل به معنای الصحاح، برخی نیز احتمال داده‌اند این واژه مشترک میان دو معنای وطی و عقد باشد. نکاح در اصل به معنای وَطْیْ (آمیزش) است که در مورد عقد ازدواج به مناسبت اینکه آن زمینه وطی می‌باشند، استعمال می‌شود. به نظر می‌رسد منظور از عقد، نه‌تنها صیغه بلکه مفهوم حاصل از آن یعنی همان ازدواج است بنابراین نکاح را می‌توان چنین، تعریف کرد.

نکاح رابطه‌های است حقوقی - اخلاقی که به‌وسیله عقد بین زن و مرد حاصل می‌شود و به آن دو حق می‌دهد که با یکدیگر زندگی کنند، مظهر بارز این رابطه، حق تمتع جنسی است. این تعریف شامل هر دو قسم نکاح یعنی دائم و موقت می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان