نظرات درباره کتاب اصل گرایی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب اصل گرایی اثر گرگ مک کیون

نظرات کاربران درباره کتاب اصل گرایی

۳٫۸
(۱۵۵)
یعقوب
این کتاب برای کسانی خوب است که در زمینه هدررفت انرژیهای مفیدشان به آستانه.ی رنج رسیده‌اند. کسانی که می‌خواهند زندگیشان را نسبت به قبل، تمیزتر و روانتر و مفیدتر کنند. بنده مخصوصا با دو بخش خواب و بازی، ارتباط بهتری گرفتم چون اصولی بدیهی ولی فراموش‌شده هستند و نگاه اجتماعی هم این است که برای موفقیت باید این دو اصل را کنار گذاشت. نویسندگان خوب، پنجره‌سازان دنیای مدرن هستند که چشم ما را به سمت منظره‌ای که همیشه بوده است و نمیدیدیمش، باز می‌کنند. پنجره‌ای که این کتاب بر منظره‌هایی چون خواب مفید، بازی درست، قدرت نه گفتن، قدرت حذف و... باز میکند واقعا قابل تامل است. ممنون از همه دست‌اندرکاران گسترش معنویت و آرامش.
!he he he
چه روان و زیبا تحلیل کردید
Medisa
شما خودتون یک پا نویسنده این. مرحبا
Kosar J
ممنون 👌💯
نیک روان
خیلی صغری کبری چیده، 60 صفحه از کتاب رو خوندم فقط در مورد اهمیت اصل گرایی گفته. خود کتاب دچار فرع گرایی شده
mohammad rs
کتاب رو باید کامل خوند بعدش همچین نظری داد ... !
Behtab
دقیقا خیلی ها کتاب ها رو سطحی میخونن و میان نظر میدن. حتی انتقاد هاشون هم سطحی هست و نشون میده چقدر مطالعه دارن!
DorSa
مشکل اینجاست که به جای درک مطلب و تو عمق رفتن دنبال یه لقمه آماده و حل سریع مشکل هستید.
AMIR REZAPOUR
لطفا این کتاب به قسمت بی نهایت اضافه کنید
乙_みG
اضافه شده الآن 😍
Armin
خیلی خوب میشه
رحيم اهری
باسلام واحترام تشکر ویژه دارم از تمام تهیه کنندگان کتابهای خوب در طاقڃه که بصورت شبانه روزی برای دوستداران کتاب واهل مطالعه سنگ تمام می زارند .این کتاب درسایر نرم افزار های کتابخوان ۱۹۰۰۰ تومان قیمت خورده تازه با اعمال ۷۰ درصد ،درحالیکه این کتاب را باقیمت ۹۵۰۰ طاقچه گذاشته و منت اهل مطالعه را می کشند .بحث سر دوقران ودو هزار نیست بحث سر این هست که واقعا عوامل محترم طاقچه تمام وقت ، زحمت می کشند تا مردم عزیزایران را پای مطالعه بیاورند.درضمن برای دوستداران کتا ب به هرطریق کتاب جایزه می دهند.جشنواره تابستانی کتاب می گذارند.در مناسبت ها با اعمال تخفیف ویژه کتاب در اختیار مطالعه کنندگان می گڋارند و ده ها شاید صدها محسنات دیگری دارند.بنده واقعا از کلیه عوامل محترم طاقچه تشکر ویژه دارم .وازشون خواهشمندم این راهو برای بردن سرانه مطالعه در کشور ادامه بدهند.زنده و پاینده باشید.
کاربر ۵۷۱۳۶۰۷
شد ۷۰ هزار 😄 البته تو بی نهایتم هست
aftabgardan
۴۸۰۰۰ .....
محمدحسن
سلام..بخشید این ۱۹۰۰۰ و ۸۵۰۰ که توی نظرها هست، مال زمان اصحاب کهفه؟؟😂😂
Mohsen
من از پادکست بی پلاس باهاش آشنا شدم. اونجا گوش دادم و بعد اومدم اینجا سریع خریدمش. فک کنم خیلی لازمش دارم. ادیت: الان که قسمتی از کتاب رو خوندم توصیه نمیکنم. نویسنده مباحث دیگران رو جمع کرده و اسم جدید روش گذاشته و حرفهای عامه پسند هم قاطیش کرده. در زمینه تمرکز کردن به نظرم خوندن راجع به مینیمالیزم و یا دیدن لایف استایل مینیمالیزم در یوتوب خ بهتر کمک میکنه.
Behtab
راستش راجع به مینیمالیسم! مخصوصا لایف استایل مینیمالیسم پیشنهاد میدم سمتش نرید! چون فریبی بیش نیست. مستندی راجع به عوارض مخرب این تفکر و سبک زندگی دیدم که واقعا چشم هام رو باز کرد اگر خواستین با سبک زندگی مینیمالیسم بیشتر آشنا بشین حتما درمورد جنبه منفیش مطالعه کنین.
lawlordgirl
منم از بی پلاس اشنا شدم
AR.M.N
سلام بی پلاس پادکست خلاصه کتاب هست که اگه سرچ کنید راجع بهش بهتر متوجه میشید
فاطمه جلیلی
اگر خواسته ها و استعدادهاتون خیلی زیاده و نمیدونید کدوم رو‌دنبال کنید حتمن مطالعه ش کنید
Mohsen Arshad
برخلاف بعضی از دوستان که گفته بودن کتاب خوبی نیست باید بگم یکی از کاربردی ترین و بهترین کتابهایی بود که خوندم، و فوق‌العاده نکات خوبی در دل خودش داره که میتونید بسط بدید به زندگی روزمره و ازش برای ارتقای سطح کیفی زندگی و شغلی استفاده کنید.
saeede.vs
این کتاب در زمینه اصلاح نگرشمون به انجام کارها و اولویت بندی زندگی و در نتیجه بازدهی و موفقیت بیشتر خیلی کمک کننده هست.
احسا
خیلی وقتها اولویت بندی کارها از یادمون می ره و خواسته یا ناخواسته، موقعیت و زمان طلایی رو از دست میدیم.من نسخه چاپی این کتابو خوندم، خیلی به آگاهی از علل و رفع مشکل کمکم کرد پادکستش تو بی پلاس هم موجوده و به انتخابش کمکتون می‌کنه
Anahid
کتاب خوبی بود بهتر بود یک سوم ابتدایی کتاب خلاصه تر نوشته می شد
Bahar Parsa
کتاب‌ خوبی بود ولی انتظارات منو برآورده نکرد شاید چون خیلی ازش تعریف شنیده بودم و ناخواسته توقعم ازش بالا رفته بود. به طور کلی حرف اصلیش رو میشد در قالب یک مقاله کوتاه بیان کنه و بخش زیادی از حرفها تکراری و بی ربط به‌ موضوع بود.
senoramod
سلام کتاب پیشنهادی شما چیه ؟
Behnam
کتابی بسیار عالی و کاربردی که فک میکنم اگه هر کس فقط یک نکته هم ازش استفاده کنه، برد کرده . ترجمه هم عالی
Milad Aria
هم قیمتش نسبت به فیدیبو کمتره هم کتاب خیلی خوبیه
کاربر ۱۳۵۷۴۱۹
این کتاب عالیه دارم میخونمش. ترجمه هم روان و عالی
ahmad
با پشتیبانی تماس بگیرید
۵۱۹۹۵۷۰
اقا من هزینه پرداخت اینترنتی کتابو دادم یعنی همون ۹۵۰۰ تومان.اما چجوری و از کجا باید پیداش کنم بخونم.برنامه طقچه رو هم.نصب کردم اما کتابی موجود نیست رو میزنه..کسی میتونه راهنماییم کنه؟؟ مرسی
Sobhan
فرع گرایی تیپیک خونواده های ایرانی: اسمشو تو شناسنامه میذاریم فاطمه، صداش میزنیم نگار اسمشو بذاریم کوروش یا محمد؟ محمد کوروش حالا تو پزشکی بخون، کنارش موزیکم ادامه میدی
کاربر ۲۷۴۶۲۹۹
من واقعا نیاز داشتم بدونم برای چه کاری ساخته شدم و استعدادم توو چه زمینه ای هست و این کتاب بزرگترین کمک رو بهم کرد واقعا عالیه واااقعااا عااالی
Forouz
مفهوم خوبی رو توضیح میده، اما به نظر من زیاد بسط داده شده و میتونست خیلی خلاصه تر باشه.
Aref_f
بنظرم یکی از مهمترین کتاباییه که هر کس باید بخونه. تقریبا همه ما در زندگی دچار چند جهته حرکت کردن هستیم خوندن این کتاب شاید بتونه کمکمون کنه. متن کتاب هم مثل عنوانش از اصل گرایی استفاده کرده و جزئیات بی اهمیت رو حذف کرده.
زهرا😎
به شما سرنخ هایی میدهد تا متوجه اهمیت نه گفتن به کارهای غیرضروری و تشخیص کار ضروری و حیاتی از غیر ضروری بشید.. اینکه همه کارها مهم نیستند شما باید کار مهم را انتخاب کنید.
امیررضا
محتوا و ایده خیلی خوبی داشت ولی میتونست خیلی کوتاه تر بشه ظاهرا خود نویسنده تو این مورد فرع گرا بود

حجم

۹۲۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

حجم

۹۲۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

قیمت:
۸۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد