دانلود کتاب صوتی دو گربه روی دیوار با صدای مهدی پاکدل + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دو گربه روی دیوار اثر صمد  بهرنگی

دانلود و خرید کتاب صوتی دو گربه روی دیوار

معرفی کتاب صوتی دو گربه روی دیوار

کتاب صوتی دو گربه روی دیوار نوشته صمد بهرنگی داستان دو گربه سیاه و سفید رنگ است که از دو جهت مخالف هم روی دیواری به هم می‌رسند ولی هیچکدام حاضر به عقب‌نشینی نیستند. 

داستان صوتی دو گربه روی دیوار را با صدای مهدی پاکدل در اختیار دارید. 

درباره کتاب صوتی دو گربه روی دیوار

کتاب صوتی دو گربه روی دیوار داستان خیالی جالبی نوشته صمد بهرنگی است. در این داستان دو گربه سیاه و سفید از سمت مخالف یکدیگر حرکت می‌کنند و روی یک دیوار به هم می‌رسند. هر دو یک هدف دارند اما نمی‌توانند به خاطر دیگری، عقب‌نشینی کنند. آن‌ها با یکدیگر به جنگ و جدال می‌پردازند. هرکدام برای رسیدن به هدفش سعی می‌کند به دغل‌کاری و حیله‌گری متوسل شود اما نتیجه‌ای ندارد که ندارد...

این داستان نمادین به خوبی نشان می‌دهد که چطور تمام مشاجرات روزمره‌ی ما انسان‌ها بیهوده است و به راحتی می‌توان از آن‌ها گذشت. 

کتاب صوتی دو گربه روی دیوار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام علاقه‌مندان به نوشته‌های صمد بهرنگی از شنیدن کتاب صوتی دو گربه روی دیوار لذت می‌برند. 

درباره‌ی صمد بهرنگی

صمد بهرنگی متولد ۲ تیر ۱۳۱۸ در تبریز آموزگار، منتقد اجتماعی، داستان‌نویس، مترجم، و پژوهش‌گر فولکلور آذربایجانی بود. او داستان‌های بسیاری نوشت و مهم‌ترین و معروف‌ترین داستانش ماهی سیاه کوچولو نام دارد. این کتاب با تصویرگری فرشید مثقالی جایزه براتیسلاوا را از آن خود کرده است. صمد بهرنگی درسش را در رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی در دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه تبریز خواند و همزمان به کار معلمی نیز مشغول بود. بهرنگی در ۹ شهریور ۱۳۴۷ در ارسباران به علت غرق شدن در رود ارس چشم از دنیا فروبست.

معرفی نویسنده
عکس صمد  بهرنگی
صمد بهرنگی

هانس کریستین اندرسن ایران، پدر قصه‌های آذربایجان، صمد بهرنگی یکی از نویسندگان سرشناس و محبوب ادبیات کودک و نوجوان در کشور و خالق داستان ماهی سیاه کوچولو است. بهرنگی معلمی بود که اغلب داستان‌های خود را برای کودکان فقیر و روستایی می‌نوشت. این داستان‌ها بیانی ساده و صمیمی دارند و شخصیت‌های آن‌ها اغلب کودک، حیوان و عروسک هستند.

نظرات کاربران

سحر
۱۳۹۹/۱۰/۰۸

چیز جالبی نبود پیشنهاد نمیدم

زمان

۸ دقیقه

حجم

۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان