دانلود و خرید کتاب صوتی لغزش اثر فاضل نظری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی لغزش اثر فاضل نظری

دانلود و خرید کتاب صوتی لغزش

نویسنده:فاضل نظری
گوینده:فاضل نظری
انتشارات:فاضل نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۱۵۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی لغزش

کتاب صوتی لغزش نوشتهٔ فاضل نظری است. این کتاب صوتی را می‌توانید با گویندگی خودِ شاعر بشنوید.

درباره کتاب صوتی لغزش

کتاب صوتی لغزش یک مجموعه شعر معاصر را در بر گرفته و حاوی یک آلبوم صوتی است که نزدیک به ۱۹ شعر به قلم فاضل نظری را در بر می‌گیرد. شعر‌های این کتاب صوتی از شش مجموعه شعر قبلی این شاعر انتخاب شده‌اند. «فریدون شهبازیان» آهنگسازی این کتاب صوتی را عهده‌دار بوده است. از این شاعر معاصر بیش از پنج مجموعه شعر منتشر شده است که عنوان آن‌ها عبارت است از «گریه‌های امپراتور» (زمستان ۱۳۸۲)، «اقلیت» (بهار ۱۳۸۵)، «آن‌ها» (بهار ۱۳۸۸)، «ضد» (بهار ۱۳۹۲)، «کتاب» (بهار ۱۳۹۵)، «اکنون» (اسفند ۱۳۹۷) و «وجود» (اردیبهشت ۱۴۰۱).

می‌دانیم که شعر فارسی عرصه‌های گوناگونی را درنوردیده است. در طول قرن‌ها هر کسی از ظن خود یار شعر شده است و بر گمان خود تعریفی از شعر به‌دست داده است. حضور شعر در همهٔ عرصه‌ها از رزم و بزم گرفته تا مدرسه و مسجد و خانقاه و دیر و مجلس وعظ، همه و همه گویای این مطلب است که شعر، بی‌محابا، زمان، مکان و جغرافیا را درنوردیده و در هفت‌اقلیم جان و جهان به دلبری پرداخته است. آمیختگی شعر با فرهنگ مردم و اندیشه‌های اجتماعی، این هنر را زبان گویای جوامع بشری ساخته است؛ بدان‌گونه که هیچ جامعه‌ای از این زبان بارز، برای انتقال اندیشه‌هایش بی‌نیاز نبوده است. گاهی شعری انقلابی به پا کرده است و گاه انقلابی، شعری پویا را سامان داده است.

شعر نو فارسی با وانهادن قالب‌های شعر کلاسیک در قرن ۱۴ هجری به‌وجود آمده است. این گونه از شعر فارسی آزادی بسیاری را در فرم و محتوا به شاعر می‌دهد. شعر نو به لحاظ محتوا و جریان‌های اصلی ادبی حاکم بر آن کاملاً با شعر کلاسیک فارسی متفاوت است و به‌لحاظ فرم و تکنیک ممکن است همانند شعر کلاسیک موزون باشد یا نباشد یا وزن آن عروضی کامل باشد یا ناقص. استفاده از قافیه نیز در شعر نو آزاد است. معمولاً شعر نو فارسی را به ۳ دستهٔ اصلی شعر نیمایی، شعر سپید و موج نو تقسیم می‌کنند و پدر شعر نوی ایران را نیما یوشیج (علی اسفندیاری) می‌دانند. احمد شاملو، فروغ فرخزاد، سهراب سپهری، هوشنگ ابتهاج (سایه)، نادر نادرپور، فریدون مشیری و محمدرضا شفیعی کدکنی بعضی از شاعران مشهور ایرانی هستند که در قالب شعر نو می‌سروده‌اند.

شنیدن کتاب صوتی لغزش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران شعر معاصر ایران پیشنهاد می‌کنیم.

درباره فاضل نظری

فاضل نظری ۱۰ شهریور ۱۳۵۸ در خمین به دنیا آمد. تحصیلات اولیه‌اش را در شهرهای خمین و خوانسار گذراند و در سال ۱۳۷۶ برای ادامهٔ تحصیل در رشتهٔ مدیریت به تهران آمد. تحصیلات دانشگاهی‌اش را تا دکترای رشتهٔ مدیریتِ تولید و عملیات در دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد. گزیدهٔ برخی از شعرهای او در کشورهای فارسی‌زبان و شبه‌قاره منتشر شده است. پنجمین اثر او با نام «کتاب» با ۱۸هزار نسخه فروش در ۱۰ روز پرفروش‌ترین کتاب نمایشگاه در سال ۱۳۹۵ شد. فاضل نظری برگزیدهٔ اولین دورهٔ جشنواره بین‌المللی شعر فجر در بخش جوان بود. او در سمت‌های دیگری از جمله دبیری سه دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰، دبیری علمی جشنوارهٔ بین‌المللی شعر فجر و عضویت در شورای علمی گروه ادبیات انقلاب اسلامی فرهنگستان زبان و ادب فارسی و... هم سابقه دارد. عنوان هفت مجموعه شعر این شاعر عبارت است از «گریه‌های امپراتور»، «اقلیت»، «آن‌ها»، «ضد» و «کتاب»،  «اکنون» و ««وجود»

نظرات کاربران

سعیدا
۱۴۰۳/۰۲/۱۶

به به! شعرهای فاصل و زیبایی‌ش یک طرف، اجرای خودش یک طرف، موسیقی فریدون شهبازیان هم یک طرف دیگر. بسیار عالی‌ست. یک اثر فاخر است که هم در کلام و هم اجرا و هم موسیقی از بهترین‌ها و اثرگدارترین‌ها به

- بیشتر
S.A.A.Z
۱۴۰۳/۰۲/۱۶

طاقچه جان! این جور کارهات مستدام! این کارها از اون کارهاییه که لفظ و مضمون و پیام همونطور که شاعر میخواد منتقل میشه و در نتیجه هر سخن از دل براید لاجرم بر دل نشیند. یاد یه صحبت تو دیدار با

- بیشتر
کاربر 7233045
۱۴۰۳/۰۲/۱۶

خواندن شعر، آن هم شعر فاضل نظری نیاز به توصیه ندارد. ذوق می خواهد و بس

عاطفه شکی
۱۴۰۳/۰۲/۱۷

چقدر قشنگ آخه .. 🥲😍🎼 بنظرم بهترین گزینه برای هدیه به عشق جان .. 🥰☁️🌿

کاربر 3468647
۱۴۰۳/۰۲/۱۶

شعری که روح را جلا می‌دهد و صدایی که جان را تازه می‌کند و موسیقی که گوش را می‌نوازد، بارها پیشنهاد میشود بارها.

کاربر ۸۶۱۰۰۶۸
۱۴۰۳/۰۲/۱۶

آثار بسیار عالی با اجرای عالی‌تر ایشان (فاضل نظری)مورد پسند همه دوستداران شعر وشعر خوانی خواهد بود.

ahmad
۱۴۰۳/۰۲/۲۰

نسبت به قیمت کتاب واقعا تعداد قسمت ها کمه بیشتر شعر ها رو بصورت کلیپ توی اینستا میشه پیدا کرد با صدای خود شاعر

کاربر 8610014
۱۴۰۳/۰۲/۱۶

به به عالی ست بی شک این همکاری عالی ست آخرین همکاری استاد شهبازیان با شاعران قبل از لغزشِ استاد نظری، با احمد شاملو پیش از انقلاب بوده.

مهدی
۱۴۰۳/۰۲/۱۷

شنیدن شعرهای فاضل نظری با صدای دلنشین ایشون لذتش دو چندان میشه

sogol.7
۱۴۰۳/۰۲/۱۷

مثل همیشه عالی🥹🤌🏻🤌🏻🤌🏻

زمان

۴۲ دقیقه

حجم

۳۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۲ دقیقه

حجم

۳۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
۸۴,۰۰۰
۳۰%
تومان