دانلود کتاب صوتی در شب هر خونی سیاه است با صدای حامد عابدینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی در شب هر خونی سیاه است اثر دیوید دیوپ

دانلود و خرید کتاب صوتی در شب هر خونی سیاه است

نویسنده:دیوید دیوپ
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی در شب هر خونی سیاه است

کتاب صوتی در شب هر خونی سیاه است نوشتهٔ دیوید دیوپ و ترجمهٔ یاسر خسروی‌زاده است. حامد عابدینی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو گوشه آن را منتشر کرده است. این رمان صوتی، با الهام از سرگذشت تلخ پدربزرگ نویسنده، در جنگ جهانی اول، نوشته شده و داستان دو سرباز سنگالی را روایت می‌کند.

درباره کتاب صوتی در شب هر خونی سیاه است

رمان صوتی در شب هر خونی سیاه است (At Night All Blood Is Black) نوشتهٔ یک نویسندهٔ فرانسوی آفریقایی‌تبار به نام دیوید دیوپ است که به‌خاطر نوشتن این کتاب صوتی، جایزهٔ بین المللی بوکر را دریافت کرده است.

این کتاب صوتی دربارهٔ «آلفا ندایه» است که دوست صمیمی خود «مادبا دیوپ» را هنگام جنگیدن در جنگ جهانی اول از دست می‌دهد و به این دلیل دست به خشونت و جنون می‌زند. این سربازان در جبههٔ غربِ فرانسه به خدمت گرفته شده‌اند.

کتاب صوتی حاضر، خشونت و بی‌رحمی جنگ را به‌وسیلهٔ داستانی پرکشش ولی هولناک، با چاشنی عاشقانه‌ای جذاب، به تصویر می‌کشد. این اثر صوتی پر از اشاره‌ها و تمثیل‌هایی زیبا است که شنونده را به فکر وا‌می‌دارد. درون‌مایهٔ این کتاب صوتی، به‌جای جدال همیشگی و تاریخی میان خیر و شر، رویارویی بی‌معنی سربازانی در دو جبهه است که نه می‌توان هیچ‌یک را خیر نامید و نه شر. 

رمان صوتی در شب هر خونی سیاه است، نخستین بار در سال ۲۰۱۸ میلادی و به زبان فرانسه منتشر شد و جایزه‌ای نیز دریافت کرد.

شنیدن کتاب صوتی در شب هر خونی سیاه است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی با درون‌مایه‌هایی مربوط به جنگ جهانی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیوید دیوپ

دیوید دیوپ در ۲۴ فوریهٔ ۱۹۶۶ میلادی به دنیا آمد. وی رمان‌نویس، متخصص ادبیات قرن هجدهم و دانشیار اهل فرانسه (آفریقایی‌تبار) است که در دانشگاه پو تدریس می‌کند.

داوید دیوپ برای نگارش کتاب برادر روحی (Frère d'âme) که به زبان انگلیسی با عنوان متفاوتِ «در شب هر خونی سیاه است» (At Night All Blood Is Black) ترجمه و شناخته شده، در سال ۲۰۲۱ میلادی برندهٔ جایزه جهانی من بوکر شد.

نظرات کاربران

AS4438
۱۴۰۲/۰۳/۲۵

خدا شاهداست که نمیدونم چطور برنده جایزه شده است، خدا شاهداست که ترجمه خوبی ندارد وخداشاهداست که به آخرش نرسیدم، واین خدا شاهداست درهرسطر کتاب یکبار تکرار میشود.

Farzaneh Parsinejad
۱۴۰۲/۱۱/۲۸

این کتاب درباره‌ی سربازانی آفریقایی تبار است که فرانسه آن‌ها را به خدمت گرفته. سربازی به نام آلفا دوستش را در جنگ از دست می‌دهد و این برایش نقطه آغازی می‌‌شود که شروع به اندیشیدن کند و خودش فارغ از

- بیشتر
هانیل
۱۴۰۲/۱۰/۲۷

صحنه هایی که نویسنده توصیف میکرد با روحبه من سازگار نبود

زمان

۴ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۵۵۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۵۵۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان